Sömnlös..

*Snark* Sitter här i soffan o kan inte sova, kan iofs bero på att jag sov middag tre timmar förut idag x)
Menmen, hade möte på soc idag, gick fort o smärtfritt :P Mamma blev förvånad när jag var hemma inom 40 min igen.. O fattar inte varför jag inte kan få pengar i slutet på månaden istället för typ 9-10 nånstans, måste ju ha betalat räkningar till den 7 varje månad.. Får ta lån av mor varje månad då, vilket inte känns riktigt okej..
Alltså, att vara vaken på nätter är inget bra :/ Tankar som man trodde man lyckats dränka virvlar upp till ytan igen och skriker på en.. Man känner alla besvikelser, alla gånger man blivit sårad extra tydligt. Det är så typiskt att alla man känner här i stan jobbar o går i skolan så man inte kan träffa dom när det är som värst under de mörka timmarna.
Igår hade jag en riktigt dålig dag.. Ett par vänner gjorde slut, och jag gav den ena av dom massor av råd och stöd, men det jag sa till han, varför kan jag inte lyssna på det själv? Är inte det typiskt? Att man kan ge råd till andra, som man själv sen inte kan följa..
Haha, sitter här med min Mårten, för er som inte vet är det min gråa nalle :) Kan lägga upp en bild på honom någon dag ;) Vann honom när vi var uppe i Stockholm i vintras med hela BF-programmet, o bad om hjälp att komma på ett namn, mamma sa Mårten och tyvärr fastnade det >.< finns ju många finare namn att välja menar jag xD
Nej, vischa om man ska fortsätta titta på Desperate Houseviwes när man inte kan sova, eller om man ska passa på att spela något kanske? Hmm, fast nee, de flesta spel jag har är minst lite halvläskiga xD
Ajja, märks om jag somnar inom en snar framtid, i så fall får Dag 02 vänta tills jag vaknar, annars kommer väl den inom några timmar :)

Saknar min bästa vän, Mikaela Lisa-Marie Eriksson och min underbara gudson Milo Liam Matti Blomberg Eriksson <3
Kristina


Kommentarer
Postat av: mamma till milo

Fin blogg du har gumman <3 Vi saknar dig med :)

2011-05-06 @ 19:02:21
URL: http://mikaelaeriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0