Helgen + Dag 04

Helgen
Fredagen finns det inte mycket att säga om egentligen, satt mest inne, tog väl en promenad tror jag :P
Igår var det marknad i stan så var där med David och Ronja :) Väldans trevligt, stötte på lite människor men kände igen o bara umgicks o hade trevligt, hittade ett nytt linne till mig själv o så köpte både jag o Daviid presenter till min underbara gudson Milo som just nu står i min garderob fram tills den 6 Juli då han fyller två år :) Stor pojke! :O
Sedan så blev det lite mat från donken, manlighetspoäng trillade över mig från Ronja, spec när jag bestämde mig för att jag inte var så hungrig så ett HappyMeal passade min lilla mage just då :) haha, fick en liten apa som lyser xD Tog med oss maten bort till Kulturskolan där vi satt i solen och åt o umgicks med Jimmy, Dan o Pontus också :) Hade tagit med mig lite extra många sugrör så började tugga lite papper jag, Pontus, Jimmy o David, det var vi tre mot Jimmy :) måste jag nämna vem som fick mest papperstussar på sig? xD
Sen visade vi Ronja lite i nya lokalen o jag passade på o ta på mig nya linnet o jag o Ronja använde oss av vår sexuella sadistiska humor o jävlades :) Mycket trevlig tös det där måste jag säga :)
Var kvar där ett tag innan först Ronja var tvungen att åka hem, sen följde David med mig hem, ringde Virre på vägen o det bestämdes att vi skulle dra ut :)
Så fick skjuts till Elli där vi gjorde oss iordning så mycket vi hann, hann inte riktigt färdigt, så fick sitta o sminka Virre på busstationen xD Träffade Jenna på bussen till stan, mycket trevligt tös det också :) Var lite nerviga för att inte kunna komma in eftersom Virres pass blev stulet för två veckor sen men det gick! Så det blev mycket dans hela kvällen lång :) Tack för en underbar kväll töser! Det ska vi göra om! O då ska det raggas mer! ;) <3

Dag 04 - Det här åt jag idag

En fet kebabpizza med pommes på! *mums* Varken mor eller jag hade ork att laga mat, så vi fick den hemkörd istället :) Tittade på Vampire Diaries samtidigt o försökte förklara för henne vad den serien handlade om xD Ska ha kommit ut ett nytt avsnitt av det med som jag ska försöka få tag i o se när jag är färdig här ;)
Nedan följer bilder från helgen! Dock bara innan utgång i lördags, är så dålig på att ta kort, men ska ändra mig!



Ni gjorde min lördagskväll flickor <3

Kristina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0