Dag 09

Min tro
Jag har faktiskt ingen "ordentlig" tro.. Är inte kristen eller nåt sånt..
Tror inte på himmel eller helvete, men jag tror att det finns något efter döden, vad kan jag inte säga, eftersom jag inte dött än :P O andar o sådär tror jag också på :) Sjukt läskigt är det också >.<
Erm.. Jag tror inte på gud och att det är han som skapat allt o det där jiddret, men samma sak där, jag tror på att det finns något, kalla det högre makt eller något övernaturligt av nåt slag utom andar, det tror jag vet inte om det är någon slags tro det jag skrivit nu, ingen aning om vad det heter i så fall heller.. Kort koncist o enkelt :)

(kortaste inlägget hittills! :O Kommer finnas ett som är ännu kortare sen ;)
Kristina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0