Dag 06

Min Dag
Ojojoj, började med att jag somnade runt 4-5 nån gång imorse, hade tänkte försöka komma upp i tid, men det gick åt helvete, vaknade runt 14tiden nån gång xD Mådde skit, så messade David som jag skulle träffas o sa att jag inte skulle hinna tills han slutade, så låg i soffan o tyckte synd om min lilla trasiga mage innan jag åt lite pytt o mådde lite bättre, så då klev jag in i duschen o gjorde mig iordning o sa att David skulle kunna åka ner till stan igen så skulle vi mötas på Galten :) sedan när jag var färdig så fastnade jag (som vanligt) framför den här dumburken tills han skickade ett mess att han var på väg, då fick jag tummen ur att börja gå neråt :) o jag gick o flina som en jädra idiot på vägen x) vädret var så härligt, det kändes att sommaren typ är här o att livet är på väg åt rätt håll <3 en så härlig känsla har jag inte haft på länge, så den lilla promenaden och ensamma stunden var guld värd <3 sedan mötte David upp mig utanför kulturskolan, gick in i lokalen, kikade lite på hur långt de kommit och gick sen ut utanför och la oss på bänken och njöt av vädret och fick en trevlig överraskning när Elli kom dit med, så hon satt med oss där en stund och svalkade i skuggan innan vi gick in igen och umgicks med de som var där :) sedan gick vi tre till nöjes o köpte lite glass o gick ned igen bara för att fresta de andra ;) o de åt upp typ halva min glass :( för dom smakade bara av mig, ingen annan xD iofs så åt David upp sin glass ungefär typ 5 gånger snabbare än mig o Elli så den var redan slut när vi var framme x) så var vi där ett tag och umgicks, pratade och hade allmänt trevligt :) sedan när det började närma sig att avsluta så var det lite balanstävling mellan mig o Jimmy xD Jag vann!! :) Sedan gick vi därifrån, jag o Elli följde Jossan hem o gick o snacka massa med skit ;P sedan följde jag Elli till bussen innan jag gick hem, handlade lite på hemvägen, när jag väl var hemma åt jag ett par mackor med choklad på (så snuskigt gott!!) innan jag packade resväskan inför resan till Flen o min far imorn o nu sitter jag här :) ska ta en sömntablett om ungefär en timme så jag kan komma upp i tid imorgon :P

Kristina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0