Dag 02

Min första kärlek
Ojoj, jag tänker inte nämna hans namn, men jag var 13 år. Vi började umgås som kompisar, precis som alla andra, och jag vet att vid den åldern ”hånglade” man o sen var man ihop i princip, men inte för oss! Jag kommer ihåg att jag frågade chans på honom en kväll när han följde mig hem, efter att jag varit hemma hos honom. Han sa ja, och vi höll handen när vi gick sen, ingen puss!  Haha. Jag var hemma hos han dagligen, sov där ofta och på nätterna minns jag att vi och en kompis till brukade gå till Statoil och köpa cigg sen gick vi hem och sov igen innan skolan. Vi mös och så ibland, men aldrig någon puss eller så! Bara kramar o hålla handen! Haha, blyga? JA! Sen blev det så att jag flyttade från Karlskoga (kommer mer info om det imorgon) och han orkade inte med distansförhållande, så det tog slut. Men sen åkte jag ju självklart och hälsade på i Karlskoga ibland, och så ibland träffades vi, och tillslut blev det så att vi träffades varje gång jag kom, och vi blev tillsammans igen, den här gången genom hångel! ;) Så då vågade vi lite mer, men det var inge mer än mys o hångel o sånt där, herregud vi var ju bara 13-14 år! J Och jag kommer inte ihåg varför, men det tog slut igen efter ett tag.
Rätt lång tid efter att vi varit tillsammans så fick jag reda på att han inte älskat mig som jag älskat han, utan han hade utnyttjat mig, för att hans ”kompis” tyckte att han behövde ha en flickvän! Gissa om det krossade mitt hjärta något?! Det är nog bland det värsta jag varit med om att få höra skulle jag tro, har ingen som helst kontakt med honom idag, förutom att vi bor i samma stad och ser varandra ibland.. Men då glömmer jag den viktigaste delen! Jag hade kompisar med mig hit till Karlskoga en gång, och då kom det fram att han tyckte att jag var jobbig o allt vad det var, o ville inte veta av mig, det var nog då jag fick veta att han blivit tvingad att bli tillsammans med mig. Men som tur var, att inte många månader efter det träffade jag Viktor som hjälpte mig laga hjärtat igen ;) Men honom ska jag inte skriva om, för han var andra kärleken, inte första :)
Kristina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0