Dålig "/

Har varit sjukt dålig på att uppdatera här, jag vet, men det har sina orsaker..
Men har mått dåligt både psykiskt och fysiskt så har inte varit peppad att skriva här tyvärr, men nu mår jag bättre o ska få ordning på det igen, fortsätter med dagarna där jag slutade, trots att det varit över en månads uppehåll.
Så här kommer:

Dag 10 - Det här hade jag på mig idag
Nu har ju jag inte tagit några bilder, för visste inte att det var den här punkten, men när jag var inne i "stan" förut och träffade min älskade bror så hade jag ett par nya mörka slimmade jeans, en svart tröja med snörning på ärmarna o mina svarta o vita boxar skor o såklart skinnjackan! :)
O nu när jag är hemma så har jag mina nya favirtmjukisar, gråa o jättelånga så man inte behöver några strumpor! (Men det har jag, gråa dom med ^^) ett ljusgult tubtop linne o en grå oversize munkjacka :) Slapparkläder alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0